SJGZorg app: Veelgestelde vragen
Gedurende uw zorgtraject bij Alexander Monro Zuidoost maakt u gebruik van de SJGZorg app voor o.a. het invullen van vragenlijsten. Hieronder leest u de antwoorden op veelgestelde vragen over het gebruik van deze app.
Algemeen
Ik ontvang een e-mail om vragenlijsten in te vullen, maar dit is niet gewenst.
U bent eerder in overleg aangemeld voor het desbetreffende onderzoek. Als u wenst om niet meer deel te nemen aan het onderzoek, kunt u contact opnemen met de servicedesk: servicedesk@brightfish.nl. Vermeld in deze e-mail uw patiëntnummer zodat wij u kunnen uitschrijven.
Ik ontvang géén e-mail om vragenlijsten in te vullen terwijl ik hier wel voor in aanmerking kom.
Soms komt het voor dat de e-mail in uw SPAM-box terecht komt. Controleer daarom alle mogelijke mappen in uw e-mailbox. Mocht u de e-mail alsnog niet kunnen terugvinden, kunt u contact opnemen met de servicedesk: servicedesk@brightfish.nl Vermeld daarbij uw patiëntnummer.
Over inloggegevens en inloggen
Ik ontvang een e-mail met inloggegevens, maar mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord werkt niet.
Kijk eerst altijd goed of de gebruikersnaam geen spaties bevat, en houdt bij het invullen van het wachtwoord rekening met hoofdletters en cijfers. Wat ook kan helpen is het overtypen van uw gekregen wachtwoord i.p.v. deze te knippen en plakken. Indien u alsnog niet kunt inloggen, neem dan contact op met de servicedesk: servicedesk@brightfish.nl.
Ik krijg geen SMS-code om mijn account te verifiëren.
Indien u heeft geprobeerd om voor de eerste keer in te loggen met uw tijdelijk wachtwoord, zal een SMS-code naar het door u opgegeven telefoonnummer worden verstuurd. Mocht u geen SMS-code ontvangen, neemt u dan contact op met de servicedesk: servicedesk@brightfish.nl. Vanwege veiligheid is het helaas niet mogelijk om deze code per e-mail te ontvangen.
Ik heb een vragenlijst ontvangen, maar heb geen gebruikersnaam of wachtwoord ontvangen.
Soms komt het voor dat de e-mail in uw SPAM-box terecht komt. Controleer daarom alle mogelijke mappen in uw e-mail-box. Mocht u de e-mail alsnog niet kunnen terugvinden, kunt u contact opnemen met de servicedesk: servicedesk@brightfish.nl
Over het invullen van de vragenlijsten
Ik kan de link van de vragenlijst niet openen.
Gebruikt u de browser Intern Explorer? Dan opent de link helaas niet omdat deze browser niet meer wordt ondersteund vanuit Microsoft. Iedere andere browser werkt wel. Controleer altijd of u de laatste versie van uw browser heeft geïnstalleerd.
Het kan ook zijn dat de link niet opent omdat u de desbetreffende vragenlijst al heeft ingevuld. Als u een vraag kreeg over het accepteren van voorwaarden en u bent hiermee akkoord gegaan, dan heeft u alles gedaan wat nodig was. Als u dezelfde link dan nogmaals probeert te openen krijgt u een foutmelding, de vragenlijst is immers al ingevuld. U hoeft dan niets meer te ondernemen.
Bij het openen of verzenden van een vragenlijst, krijg ik een foutmelding/storing.
Probeer eerst de browser of App volledig af te sluiten, om vervolgens de vragenlijst opnieuw te openen. Mocht dit niet werken, kunt u contact opnemen met de servicedesk: servicedesk@brightfish.nl. Vermeld in deze e-mail uw patiëntnummer.
Ik kan de vragenlijst niet versturen.
Controleer of u alle vragen heeft beantwoord. Als alle vragen zijn beantwoord, zal onderaan in het midden van de vragenlijst een knop met de tekst ‘Verzenden’ verschijnen.
Als u nog niet alle vragen heeft beantwoord, ziet u een knop in de vorm van een papieren vliegtuigje rechtsboven de vragenlijst staan. Als u hier op klikt, komt u automatisch op de pagina terecht waar u de onbeantwoorde vraag/vragen kunt beantwoorden en vervolgens de vragenlijst kunt opslaan en verzenden.
Ik ontvang een e-mail om een vragenlijst in te vullen, maar ik heb dit al gedaan.
Als u een e-mail ontvangt om de vragenlijst in te vullen maar u dit al gedaan heeft, is de ingevulde vragenlijst vermoedelijk niet verstuurd. Controleer daarom of u alle vragen heeft ingevuld. Als dat zo is, verschijnt onderaan in het midden van de vragenlijst een knop met de tekst ‘verzenden’. Klik hierop om de vragenlijst te versturen, anders is deze niet verstuurd en ontvangt u mogelijk een nieuwe mail om de vragenlijst in te vullen.
OncoZON
SJG Weert is onderdeel van het Oncologisch Netwerk Zuidoost-Nederland (OncoZON). OncoZON is een samenwerkingsverband van 9 ziekenhuizen en één radiotherapeutisch instituut in de regio Zuidoost-Nederland. Een professioneel netwerk van instellingen die de handen ineen hebben geslagen om in deze regio de best mogelijke zorg op het gebied van kanker te bieden. Uniek is dat alle instellingen hebben vastgelegd dezelfde procedures en werkwijzen te volgen. Zo weet de patiënt dat hij exact dezelfde topzorg krijgt in iedere instelling van het netwerk, dus dat hij bij OncoZON overal in goede handen is.