SJGZorg app: Veelgestelde vragen

Gedurende uw zorgtraject bij de poli Orthopedie maakt u gebruik van de SJGZorg app voor o.a. het invullen van vragenlijsten. Hieronder leest u de antwoorden op veelgestelde vragen over het gebruik van deze app.

Algemeen

U bent eerder in overleg aangemeld voor het desbetreffende onderzoek. Als u wenst om niet meer deel te nemen aan het onderzoek, kunt u contact opnemen met de servicedesk: servicedesk@brightfish.nl. Vermeld in deze e-mail uw patiëntnummer zodat wij u kunnen uitschrijven.

Soms komt het voor dat de e-mail in uw SPAM-box terecht komt. Controleer daarom alle mogelijke mappen in uw e-mailbox. Mocht u de e-mail alsnog niet kunnen terugvinden, kunt u contact opnemen met onze servicedesk: servicedesk@brightfish.nl. Vermeld daarbij uw patiëntnummer.

Goed werkend internet is van belang bij het invullen van de vragenlijsten. Controleer altijd of uw WiFi of 3/4G netwerk een sterk signaal weergeeft. Vaak helpt het om het toestel uit en aan te zetten.

Over inloggegevens en inloggen

Kijk eerst altijd goed of de gebruikersnaam geen spaties bevat, en houdt bij het invullen van het wachtwoord rekening met hoofdletters en cijfers. Wat ook kan helpen is het overtypen van uw gekregen wachtwoord i.p.v. deze te knippen en plakken. Indien u alsnog niet kunt inloggen, neem dan contact op met de servicedesk: servicedesk@brightfish.nl

Indien u heeft geprobeerd om voor de eerste keer in te loggen met uw tijdelijk wachtwoord, zal een SMS-code naar het door u opgegeven telefoonnummer worden verstuurd. Mocht u geen SMS-code ontvangen, neemt u dan contact op met de servicedesk: servicedesk@brightfish.nl. Vanwege veiligheid is het helaas niet mogelijk om deze code per e-mail te ontvangen.

Soms komt het voor dat de e-mail in uw SPAM-box terecht komt. Controleer daarom alle mogelijke mappen in uw e-mail-box. Mocht u de e-mail alsnog niet kunnen terugvinden, kunt u contact opnemen met de servicedesk: servicedesk@brightfish.nl.

Over het invullen van de vragenlijsten

Gebruikt u de browser Intern Explorer? Dan opent de link helaas niet omdat deze browser niet meer wordt ondersteund vanuit Microsoft. Iedere andere browser werkt wel. Controleer altijd of u de laatste versie van uw browser heeft geïnstalleerd.

 Het kan ook zijn dat de link niet opent omdat u de desbetreffende vragenlijst al heeft ingevuld. Als u een vraag kreeg over het accepteren van voorwaarden en u bent hiermee akkoord gegaan, dan heeft u alles gedaan wat nodig was. Als u dezelfde link dan nogmaals probeert te openen krijgt u een foutmelding, de vragenlijst is immers al ingevuld. U hoeft dan niets meer te ondernemen.

Probeer eerst de browser of App volledig af te sluiten, om vervolgens de vragenlijst opnieuw te openen. Mocht dit niet werken, kunt u contact opnemen met de servicedesk: servicedesk@brightfish.nl. Vermeld in deze e-mail uw patiëntnummer.

Controleer of u alle vragen heeft beantwoord. Als alle vragen zijn beantwoord, zal onderaan in het midden van de vragenlijst een knop met de tekst ‘Verzenden’ verschijnen.

 Als u nog niet alle vragen heeft beantwoord, ziet u een knop in de vorm van een papieren vliegtuigje rechtsboven de vragenlijst staan. Als u hier op klikt, komt u automatisch op de pagina terecht waar u de onbeantwoorde vraag/vragen kunt beantwoorden en vervolgens de vragenlijst kunt opslaan en verzenden.

Als u een e-mail ontvangt om de vragenlijst in te vullen maar u dit al gedaan heeft, is de ingevulde vragenlijst vermoedelijk niet verstuurd. Controleer daarom of u alle vragen heeft ingevuld. Als dat zo is, verschijnt onderaan in het midden van de vragenlijst een knop met de tekst ‘verzenden’. Klik hierop om de vragenlijst te versturen, anders is deze niet verstuurd en ontvangt u mogelijk een nieuwe mail om de vragenlijst in te vullen.

Nieuws