Geen telefoontje? Dan gaat uw afspraak of behandeling gewoon door

31 december 2020Algemeen, Coronavirus, Patiëntenzorg

Ondanks de behoorlijke druk op de zorg proberen we reguliere zorg zoveel mogelijk door te laten gaan. We begrijpen dat u benieuwd bent wat de situatie betekent voor uw afspraak of behandeling.

Als uw afspraak niet door kan gaan, dan wordt u persoonlijk door ons gebeld. Als u geen telefoontje ontvangt, bent u dus gewoon welkom voor uw afspraak of behandeling. Dit geldt ook voor afspraken bij medische beeldvorming (radiologie).

Het is belangrijk om uw zorg waar mogelijk doorgang te laten vinden, om (verergering van) gezondheidsproblemen te voorkomen.

Waar mogelijk vinden afspraken plaats via een telefonisch of videoconsult. Maar veel consulten, onderzoeken en behandelingen vinden nog steeds in het ziekenhuis plaats.

Neem zelf geen contact op
We vragen u om alstublieft niet zelf te bellen om te controleren of uw afspraak doorgaat. Zo houden wij de tijd om patiënten wiens afspraak niet doorgaat zo snel mogelijk te informeren.  

We vinden het zeer vervelend dat sommige afspraken (soms last minute) uitgesteld moeten worden. Onze artsen bekijken per moment en per patiënt kritisch naar wat er mogelijk en nodig is. We hopen op uw begrip en vertrouwen.

Meer informatie vindt u op de pagina veelgestelde vragen

Geen telefoontje? Dan gaat uw afspraak of behandeling gewoon door