Bereikbaarheid Patiënteninformatie en klachtenfunctionaris

16 mei 2020Algemeen, Patiëntenzorg

Vanaf maandag 18 mei zijn Patiënteninformatie en de klachtenfunctionaris, naast per e-mail, ook weer telefonisch bereikbaar. Zij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 12:30 uur op telefoonnummer 0495-572205.

Wilt u een klacht melden?
Het lijfelijk bespreken van een klacht is alleen mogelijk op afspraak.  Wij vragen u om uw klacht te melden door dit klachtenformulier in te vullen. Op dit formulier kunt u aangeven of u wil dat de klachtenfunctionaris met u contact opneemt. De klachtenfunctionaris neemt dan binnen vijf werkdagen contact met u op. Daarnaast kunt u ook telefonisch contact opnemen met de afdeling Patiënteninformatie voor de eerste klachtenopvang (maandag t/m vrijdag van 8:30 -12:30 uur).

Bereikbaarheid Patiënteninformatie en klachtenfunctionaris